Кафедра трансляційної медичної біоінженерії |
Рівень вищої освіти | Перший (бакалаврський) |
Галузь знань | 16 - Хімічна інженерія та біоінженерія |
Спеціальність | 163 - Біомедична інженерія |
Освітня програма | 163Б РБІ - Регенеративна та біофармацевтична інженерія (ЄДЕБО id: 32311)163Б РБФІ+ - Регенеративна та біофармацевтична інженерія (ЄДЕБО id: 58754) |
Статус дисципліни | Нормативна |
Форма здобуття вищої освіти | Очна |
Рік підготовки, семестр | 4 курс, весняний семестр |
Обсяг дисципліни | 6 кред. (Лекц. год, Практ. год, Лаб. год, СРС. 180 год ) |
Семестровий контроль/контрольні заходи | Залік |
Розклад занять | https://rozklad.kpi.ua |
Мова викладання | Українська |
Інформація про керівника курсу / викладачів | СРС.: Мотроненко В. В. |
Розміщення курсу | https://classroom.google.com |
Під час практики здобувачі отримують нові знання, уміння і навички, в основному при виконанні конкретних практичних завдань, тому праця здобувачів на штатних посадах (з оплатою або без оплати) є найбільш доцільною в порівнянні з проходженням практики дублерами, по суті, сторонніми спостерігачами.
До початку практики між кафедрою та підприємством, на якому здобувач будуть проходити практику, підписується договір. Також, до початку прктики, підписується програма проходження практики, яка погоджує основні завдання, які здобувач повиннен виконати при проходженні практики.
Направлення на практику затверджкється наказом по університету, в якому вказується керівник практики від кафедрі на якій навчається здобувач.
Досить часто під час практики здобувачі залучаються адміністрацією для надання допомоги базі практики. При цьому характер такої практики повинен суворо відповідати профілю навчання і по тривалості не повинен заважати виконанню учбових завдань.
Переддипломна практика починається з ознайомлення здобувачів з задачами, формою проведення, розпорядком робочого дня, правилами ведення щоденників.
Здобувачі на практиці повинні суворо дотримуватись виконання прийнятих на базі практики правил охорони правці і противопожежної безпеки з обов’язковим проходженням ними інструктажів (вступного і на кожному конкретному місці практики).
Мета дисципліни: підготовка атестаційної роботи для успішного завершення навчання за спеціальністю.
Самостійна робота. Навчання здійснюється на основі сучасної стратегії взаємодії викладача та здобувача в електронному просторі з метою засвоєння ним матеріалу та розвитку практичних навичок.
Для більш ефективної комунікації з метою розуміння структури навчальної дисципліни та засвоєння матеріалу використовується платформи дистанційного навчання, за допомогою чого:
- спрощується розміщення та обмін навчальним матеріалом;
- здійснюється надання зворотного зв’язку здобувачем стосовно навчальних завдань та змісту навчальної дисципліни;
- оцінюються навчальні завдання здобувача;
- ведеться облік виконання здобувачами плану навчальної дисципліни, графіку виконання навчальних завдань та оцінювання здобувачів.
Інтегральна компетентність.
ІК - Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у біомедичній інженерії або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів хімічної, біологічної та медичної інженерії, і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності.
ЗК 01 - Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 02 - Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК 03 - Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 04 - Навички використання інформаційних і комунікаційних технології.
ЗК 05 - Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
ЗК 06 - Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 07 - Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
ЗК 08 - Здатність приймати обґрунтовані рішення.
ЗК 09 - Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
ЗК 10 - Навики здійснення безпечної діяльності.
ЗК 11 - Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
Спеціальні (фахові) компетентності.
ФК 01 - Здатність застосовувати пакети інженерного програмного забезпечення для проведення досліджень, аналізу, обробки та представлення результатів, а також для автоматизованого проєктування медичних приладів та систем.
ФК 02 - Здатність забезпечувати інженерно-технічну експертизу в процесі планування, розробці, оцінці та специфікації медичного обладнання.
ФК 03 - Здатність вивчати та застосовувати нові методи та інструменти аналізу, моделювання, проєктування та оптимізації медичних приладів та систем.
ФК 04 - Здатність забезпечувати технічні та функціональні характеристики систем і засобів, що використовуються в медицині та біології (при профілактиці, діагностиці, лікуванні та реабілітації).
ФК 05 - Здатність застосовувати фізичні, хімічні, біологічні та математичні методи в аналізі, моделюванні функціонування живих організмів та біотехнічних систем.
ФК 06 - Здатність ефективно використовувати інструменти та методи для аналізу, проєктування, розрахунку та випробувань при розробці біомедичних продуктів і послуг.
ФК 07 - Здатність планувати, проєктувати, розробляти, встановлювати, експлуатувати, підтримувати, технічно обслуговувати, контролювати і координувати ремонт приладів, обладнання та систем для профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, що використовується в лікарнях і науково-дослідних інститутах.
ФК 08 - Здатність проводити дослідження та спостереження щодо взаємодії біологічних, природних та штучних систем (протези, штучні органи тощо).
ФК 09 - Здатність ідентифікувати, формулювати і вирішувати інженерні проблеми, пов’язані з взаємодією між живими і неживими системами.
ФК 10 - Здатність застосовувати принципи побудови сучасних автоматизованих систем управління виробництвом медичних приладів, їх технічне, алгоритмічне, інформаційне і програмне забезпечення.
ФК 11 - Здатність аналізувати біологічні об’єкти різних форм організації (акаріоти, прокаріоти, еукаріоти: клітини та тканини людини й тварин) та окремі їх частини (білки, нуклеїнови кислоти тощо) використовуючи біологічні, хімічні, фізичні та математичні методи.
ФК 12 - Здатність проєктувати та організовувати виробничі процеси за участю біологічних об’єктів різних форм організації (біологічних агентів) для отримання продуктів біосинтезу чи біотрансформації оздоровчого, профілактичного або лікувального (біофармацевтичного) призначення або для розробки біомедичних технологій.
ФК 13 - Здатність до інтегрованого використання інженерних та біологічних методів для розробки, проєктування, реалізації регенеративних та біофармачевтичних технологій, а також інженерних основ трансляційної медицини
Програмними результатами навчання після вивчення дисципліни «Переддипломна практика» є:
ПРН 02 - Розуміти теоретичні та практичні підходи до створення та керування медичним обладнанням та медичною технікою.
ПРН 03 - Розуміти теоретичні та практичні підходи до створення та застосування штучних біологічних і біотехнічних об’єктів та матеріалів медичного призначення.
ПРН 04 - Застосовувати знання основ математики, фізики та біофізики, біоінженерії, хімії, інженерної графіки, механіки, опору та міцності матеріалів, властивості газів і рідин, електроніки, інформатики, отримання та аналізу сигналів і зображень, автоматичного управління, системного аналізу та методів прийняття рішень на рівні, необхідному для вирішення задач біомедичної інженерії.
ПРН 05 - Формулювати логічні висновки та обґрунтовані рекомендації щодо оцінки, експлуатації та впровадженні біотехнічних, медико-технічних та біоінженерних засобів і методів.
ПРН 06 - Управляти комплексними діями або проєктами, нести відповідальність за прийняття інженерних рішень у непередбачуваних умовах, проводити техніко-економічну та безпекову оцінку проєктів.
ПРН 07 - Застосовувати положення нормативно-технічних документів, що регламентують порядок проведення сертифікації продукції, організації та атестації виробництва.
ПРН 08 - Вміти використовувати бази даних, математичне і програмне забезпечення для обробки даних та комп’ютерного моделювання біологічних і біотехнічних систем.
ПРН 09 - Вміти спілкуватися з професіоналами в області охорони здоров’я державною та іноземною (англійською або однією з інших офіційних мов ЄС) мовами та розуміти їхні вимоги до біомедичних продуктів і послуг, враховуючи історичний контекст та концепцію здорового способу життя.
ПРН 10 - Здійснювати інженерний супровід, сервісне та інше технічне обслуговування при експлуатації лабораторно-аналітичної техніки, медичних діагностичних і терапевтичних комплексів та систем, а також оформляти типову документацію за видами робіт згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, Технічним регламентом щодо медичних виробів для діагностики in vitro, Технічним регламентом щодо активних медичних виробів, які імплантують.
ПРН 11 - Вміти планувати, організовувати, направляти і контролювати медико-технічні та біоінженерні системи і процеси.
ПРН 12 - Здійснювати контроль якості та умов експлуатації медичної техніки та матеріалів медичного призначення, штучних органів та протезів.
ПРН 13 - Надавати рекомендації щодо вибору обладнання для забезпечення проведення діагностики та лікування.
ПРН 14 - Вміти аналізувати сигнали, які передаються від органів на прилади, та проводити обробку діагностичної інформації.
ПРН 15 - Вміти аналізувати рівень відповідності сучасним світовим стандартам, а також оцінювати рішення і складати завдання на розробку автоматизованих систем управління з урахуванням можливостей сучасних технічних і програмних засобів автоматизації медичного обладнання.
ПРН 16 - Вміти складати завдання на розробку автоматизованих систем управління з урахуванням можливостей сучасних технічних і програмних засобів автоматизації медичного обладнання.
ПРН 17 - Вміти вибирати та рекомендувати відповідне медичне обладнання і біоматеріали для оснащення медичних закладів та забезпечення основних стадій технологічного процесу діагностики, профілактики та лікування.
ПРН 18 - Вміти використовувати системи автоматизованого проєктування для розробки технологічної та апаратної схеми медичних приладів та систем.
ПРН 19 - Застосовувати знання з хімії та біоінженерії для створення, синтезу та застосування штучних біотехнічних та біологічних об’єктів.
ПРН 20 - Організовувати біоіженерні процеси в залежності від характеристики використовуваного біологічного об’єкта та/або кінцевого продукту.
Дисципліна має міждисциплінарний характер. Вона є фундаментом для підготовка атестаційної роботи для успішного завершення навчання за спеціальністю.
Необхідні навички. Успішне виконання індивідуального плану навчання.
Основні розділи та теми, що розглядатимуться в процесі вивчення курсу затверджуються згідно із індивідуальним календарним планом для підготовки атестаційної роботи та робочою програмою практики і індивідуальному порядку для кожного здобувача.
Базова література
1. Стандарт вищої освіти зі спеціальності 163 Біомедична інженерія / Мін-ство освіти і науки України, НТУУ «КПІ». Київ, 2020. – 18 с. // http://bmi.fbmi.kpi.ua/wp-content/uploads/2020/09/163-biomedichnainzheneriya-bakalavr.pdf
2. Освітньо-професійні програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: Медична інженерія та Регенеративна та біофармацевтична інженерія / Мін-ство освіти і науки України, НТУУ «КПІ». Київ, 2021. –19 с. // https://osvita.kpi.ua/163
3. ПОЛОЖЕННЯ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В КПІ ІМ. ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО / Мін-ство освіти і науки України, НТУУ «КПІ». Київ, 2020. – 17с. // https://document.kpi.ua/files/2020_7-124.pdf
4. ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ КПІ ІМ. ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО / Мін-ство освіти і науки України, НТУУ «КПІ». Київ, 2020. – 16 с. https://document.kpi.ua/files/2020_7-172.pdf
5. Переддипломна практика для студентів спеціальності 163 «Біомедична інженерія»: навчальні матеріали для самостійного та дистанційного вивчення студентів спеціальності 163 – «Біомедична інженерія» / В. Б. Максименко, Г.Р. Овчаренко, К.О. Савкіна; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського. – 2021. – 29 с. // https://classroom.google.com/c/MzIxOTgxNTQzNjY3
Допоміжна література
1. Палеха Ю. Основи науково-дослідної роботи / Ю. Палеха, Н. Леміш. – Київ: Ліра-К, 2013. – 336 с. – ISBN 978-966-2609-31-8
Інформаційні ресурси
1. Платформа Сікорський – https://do.ipo.kpi.ua/course/view.php?id=3115
2. Інформаційна служба КПІ ім. Ігоря Сікорського https://document.kpi.ua/
3. Факультет біомедичної інженерії https://fbmi.kpi.ua
№ п/п |
Тема | Програмні результати навчання |
Основні завдання | |
Контрольний захід |
Термін виконання |
|||
1 | Прибуття студентів на практику. Оформлення і отримання перепусток. | Індивідуальні консультації |
1 тиждень | |
2 | Проведення інструктажу з техніки безпеки, охорони праці, інших інструктажів необхідних для роботи на підприємстві. | Індивідуальні консультації |
1 тиждень | |
3 | Проведення індивідуальних організаційних заходів : - ознайомлення із обсягом практики, знань, умінь та навичок студента за період практики; - із змістом і технологією проходження практики; - із особливостями пошуку, збирання та відбору потрібних науково-практичних джерел і літератури; - вимогами до звіту про виконання студентом програми практики, індивідуального завдання. |
ПРН 2-20 | Індивідуальні консультації |
1 тиждень |
4 | Ознайомлення з підприємством на якому проходить практика. Його структурою та режимом роботи. |
Індивідуальні консультації |
1 тиждень | |
5 | Ознайомлення з особливостями проведення практики в: - науково-дослідних установах галузі; - державних і приватних виробничих підприємствах. |
Індивідуальні консультації |
1 тиждень | |
6 | Проведення екскурсій по підприємству, ознайомлення з місцем роботи. | Індивідуальні консультації |
1 тиждень | |
7 | Розробка плану звіту та вступу (за темою роботи та індивідуального завдання практики). | ПРН 6, 7, 20 | Індивідуальні консультації |
1 тиждень |
8 | Ознайомлення на базі практики переліком літератури: нормативними матеріалами, описами, наглядними посібниками тощо. | ПРН 2-9 | Індивідуальні консультації |
1-2 тижні |
9 | Виконання програми практики і індивідуального завдання (з щотижневою перевіркою виконання календарного плану) | ПРН 2-20 | Індивідуальні консультації |
1-5 тижні |
10 | Оформлення щоденника практики (з щотежневою звітністю перед керівником практики). | Індивідуальні консультації |
1-5 тижні | |
11 | Підготовка звіту з практики. | ПРН 2-20 | Індивідуальні консультації |
5 тиждень |
12 | Отримання відгуків керівників практики від підприємства та від кафедри. | Індивідуальні консультації |
5 тиждень | |
13 | Надання пакету документів з практики відповідальному за практику на кафедрі (звіт, щоденнік, заява на тему ДР/ДП). | Індивідуальні консультації |
5 тиждень | |
14 | Підготовка до захисту практики. | ПРН 2-10 | Індивідуальні консультації |
6 тиждень |
15 | Захист переддипломної практики здобувачем (керівнику практики від кафедри, на засіданні предметної комісії або відкритому засіданні кафедри). | ПРН 2-10 | Захист | 6 тиждень |
Відповідальність за організацію, проведення і контроль переддипломної практики здобувачів покладається на завідувача випускової кафедри ТМБ. Безпосереднє керівництво переддипломної практикою кожного здобувача покладається на викладача (керівника дипломної роботи) та керівника практики від кафедри, які призначаються та ухвалються на засіданні кафедри завідувачем кафедри. Закріплення за студентом керівників дипломних робіт (проектів) та приблизну тему завдання на практику ухвалюється на засіданні кафедри в серпні місяці поточного року. До 01 вересня поточного року керівник дипломної роботи повинен ухвалити у завідувача кафедри індивідуальне завдання та календарний план виконання індивідуального завдання практики закріпленого(них) за ним здобувача(ів).
Відповідальний по практиці від кафедри щотижнево контролює, за допомогою керівників дипломної роботи, виконанняздобувачами індивідуальних календарних планів та доповідає пор це завідувачу кафедри
Не менше одного разу на місяць (на засіданні кафедри) керівники дипломної роботи та відповідальний за практику від кафедри доповідають про виконання здобувачами на практиці їх індивідуальних завдань.
У разі невиконання студентом своєчасно ухваленого календарного плану (без поважної причини) на засіданні кафедри може прийматись рішення про недопуск здобувача до захисту практики та його подальше відрахування з університету.
Платформа дистанційного навчання. Для більш ефективної комунікації з метою розуміння структури навчальної дисципліни «Переддипломна практика» і засвоєння матеріалу використовується електронна пошта, телеграм-канал, платформа дистанційного навчання "Сікорський" та сервіс для проведення онлайн-нарад, за допомогою яких:
- підвищується оперативність спілкування зі здобувачами, забезпечується зручний зворотній зв’язок;
- спрощується розміщення, доступ та обмін навчальним матеріалом;
- оцінюються навчальні завдання здобувачів;
- аналізується активність здобувачів.
Всього на самостійну роботу заплановано 180 годин. У межах опанування освітнього компоненту заплановано наступні види самостійної роботи:
- виконання індивідуального завдання за темою атестаційної роботи,
- підготовка та оформлення звіту та супутніх документів,
- підготовка до заліку.
Одним з основних видів семестрового контролю під час опанування освітнього компоненту «Переддипломна практика» є виконання звіту. Звіт виконується згідно з вимогами, у термін, зазначений викладачем, та, має на меті:
- опанування уміннями визначати актуальні проблеми;
- додаткове, поглиблене вивчення та практичне усвідомлення окремих розділів навчальної програми;
- розвинення навичок самостійної роботи з науковою літературою.
Основна ціль звіту – вирішення практичної задачі з використанням теоретичного матеріалу та практичних навичок засвоєних під час навчання за програмою підготовки бакалавра біомедичної інженерії.
Детальні вимоги до виконання і оформлення звіту та супровідної документації наведені у методичних рекомендаціях до дисципліни.
Титульний аркуш звіту повинен мати такий зміст: назва університету; назва факультету; назва кафедри; назва спеціальності, назва освітньо-професійної програми, реєстраційний номер, назва навчальної дисципліни; тема звіту; прізвище та ім’я студента, курс, номер академічної групи, рік.
За титульним аркушем слідує детальний план (зміст) звіту, в якому треба виділити вступ, розділи основного змісту, висновок, список використаних джерел. У змісті праворуч позначаються номери сторінок початку кожного питання. Кожен розділ починається з нової сторінки.
Загальний обсяг звіту в залежності від обраної теми може варіюватися від 18 до 20 сторінок. Обсяг звіту визначається вмінням студента стисло і водночас вичерпно розкрити тему: актуальність теми, що розглядається, сучасні тенденції та проблеми, проаналізувати кращі зарубіжні та українські технології, зробити висновки та обґрунтувати власні пропозиції та рекомендації.
До звіту надається анотація двома мовами – українською та англійською, із зазначенням ключових слів.
Обов’язкова вимога: чітке посилання на джерела інформації. Всі цифри, факти, думки вчених, цитати, формули повинні мати посилання у вигляді [2]. Бажано використовувати таблиці, схеми, графіки, діаграми тощо. Список використаних джерел (не менше 10 джерел) оформляється згідно з діючими правилами. Якщо інформація взята з мережі Інтернет, потрібно, як і для звичайної літератури, вказати автора, назву статті, а потім навести адресу сайту в Інтернет.
Звіт оцінюється за критеріями:
- логічності плану;
- повноти й глибини розкриття теми індивідуального завдання;
- достовірності отриманих даних;
- відображення практичних матеріалів та результатів розрахунків;
- наявності ілюстрацій (таблиці, рисунки, схеми, скріншоти веб-сторінок тощо);
- кількості використаних джерел і чіткості посилань на них;
- оформлення у відповідності до вимог нормативних документів;
- обґрунтування власної думки студента з цього питання у вигляді висновку.
Граничний термін подання звіту на перевірку: 5-й тиждень навчання.
Звіт перевіряється на плагіат у за допомогою публічних ресурсів і повинен відповідати вимогам академічної доброчесності. У разі виявлення академічної не доброчесності, робота анулюється і не перевіряється, що може бути приводом до виставлення негативної оцінки за проходження практики.
Відвідування занять
Відвідування лекцій та практичних занять не передбачено. Проте, здобувачі повинні відвідувати базу практики у графіку погодженому з керівником практики від підприємства. Також, здобувачам рекомендується відвідувати індивідуальні консультації.
Система оцінювання орієнтована на отримання балів за активність студента, а також виконання завдань, які здатні розвинути практичні уміння та навички.
Пропущені консультації не відпрацьовуються.
Пропущені контрольні заходи
Пропущення контрольні заходи не відпрацьовуються.
Звіт, який подається на перевірку, що не пройшло перевірку на плагіат – не оцінюється..
Порушення термінів виконання завдань та заохочувальні бали
Заохочувальні бали | Штрафні бали | ||
Критерій | Ваговий бал | Критерій | Ваговий бал |
Виконання завдань із удосконалення дидактичних матеріалів з дисципліни | + 5 бал | Порушення термінів контрольних заходів (за кожну контрольний захід) | -5 бал за кожен тиждень |
Участь в науковій та науково-інноваційній діяльності (публікація тез або статті за темою індивідуального завдання) (із наданням відповідних документів) | від +5 до +10 балів (в залежності від значущості заходу) | Несвоєчасне виконання та здача звіту | -2 бали за кожен день |
* - якщо контрольний захід був пропущений з поважної причини (хвороба, яка підтверджена довідкою встановленого зразку) – штрафні бали не нараховуються.
Академічна доброчесність
Політика та принципи академічної доброчесності визначені у розділі 3 Кодексу честі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Детальніше: https://kpi.ua/code.
Норми етичної поведінки
Норми етичної поведінки студентів і працівників визначені у розділі 2 Кодексу честі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Детальніше: https://kpi.ua/code.
Процедура оскарження результатів контрольних заходів
Студенти мають можливість підняти будь-яке питання, яке стосується процедури контрольних заходів та очікувати, що воно буде розглянуто згідно із наперед визначеними процедурами.
Студент має право оскаржити результати контрольного заходу згідно затвердженого положення Про апеляції в КПІ імені Ігоря Сікорського (затверджено наказом №НОН/128/2021 від 20.05.2021 р.) - https://osvita.kpi.ua/index.php/node/182
Інклюзивне навчання
Навчальна дисципліна «Переддипломна практика» може викладатися для більшості студентів з особливими освітніми потребами, окрім студентів з серйозними вадами зору, які не дозволяють виконувати завдання за допомогою персональних комп’ютерів, ноутбуків та/або інших технічних засобів.
Дистанційне навчання
Проходження он-лайн курсів передбачено у випадку форс мажорних обставин (зокрема, карантинних заходів) та для інклюзивного навчання здобувачів із особливими потребами.
У разі форс мажорних обставин дистанційне навчання відбувається через Платформу дистанційного навчання «Сікорський».
Дистанційне навчання через проходження додаткових он-лайн курсів за певною тематикою не допускається.
Виконання контрольних заходів може здійснюється під час самостійної роботи студентів у дистанційному режимі (з можливістю консультування з викладачем через електронну пошту, соціальні мережі, індивідуальні онлайн-консультації).
Система оцінювання (поточний контроль):
№ п/п |
Контрольний захід | % | Ваговий бал | Кількість | Всього |
1 | Оцінка своєчасності та повноти оформлення супровідних документів. | 10 | 10 | 1 | 10 |
2 | Оцінка письмового звіту. | 30 | 30 | 1 | 30 |
3 | Захист звіту. | 60 | 60 | 1 | 60 |
Всього | 60 |
Оцінювання проводиться згідно ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ КПІ ІМ. ІГОРЯ.
Календарний контроль (КК) – не передбачено.
Семестрова атестація студентів
Обов'язкова умова допуску до семестрової атестації | Критерій | |
1 | Наявність супровідних документів | RD ≥ 0 балів |
2 | Наявність позитивної оцінки за звіт | Більше 18 балів |
Результати оголошуються кожному студенту окремо у присутності на контрольному заході або в дистанційній формі (електронною поштою, через платформу «Сікорський»). Також фіксуються в системі «Електронний кампус».
Необов’язкові умови допуску до заліку: відсутні.
Залік проводиться згідно ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ КПІ ІМ. ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО.
Кількість балів | Оцінка |
---|---|
100-95 | Відмінно |
94-85 | Дуже добре |
84-75 | Добре |
74-65 | Задовільно |
64-60 | Достатньо |
Менше 60 | Незадовільно |
Не виконані умови допуску | Не допущено |
Детальні вимоги до виконання і оформлення звіту та супровідної документації наведені у методичних рекомендаціях до дисципліни.
Проводиться на підприемствах та в науково-дослідних інститутах галузі.
Робочу програму навчальної дисципліни (силабус):
Складено
Мотроненко В. В.; Овчаренко Г. Р.;
Ухвалено кафедрою ТМБІ (протокол № 1 від 28.08.2023 )
Погоджено методичною комісією факультету/ННІ (протокол № 10 від 26.06.2023 )