Кафедра прикладної радіоелектроніки |
Рівень вищої освіти | Третій (освітньо-науковий) |
Галузь знань | 17 - Електроніка та телекомунікації |
Спеціальність | 172 - Телекомунікації та радіотехніка |
Освітня програма | |
Статус дисципліни | Нормативна |
Форма здобуття вищої освіти | Очна |
Рік підготовки, семестр | 1 курс, весняний семестр |
Обсяг дисципліни | 4 кред. (Лекц. 16 год, Практ. 16 год, Лаб. год, СРС. год ) |
Семестровий контроль/контрольні заходи | Залік |
Розклад занять | https://rozklad.kpi.ua |
Мова викладання | Українська |
Інформація про керівника курсу / викладачів | Лекц.: Степанов М. М., Практ.: Степанов М. М., |
Розміщення курсу | https://do.ipo.kpi.ua/course/view.php?id=6703 |
Вивчення дисципліни є формування знань з методології, теорії методу і процесу, психології, методичного забезпечення науково-дослідної діяльності, на студентському рівні, на етапах аспірантських досліджень.
В курсі вивчається теоретичні та практичні основи підготовки щодо застосування методології наукових досліджень; вивчається питаня сутності понять і категорій організації процесу наукового дослідження; застосування теоретичних та емпіричних методів дослідження; методик дослідження, їх змісту і принципів розробки; розробки етапів та форм процесу наукового дослідження; організації науково-дослідної роботи магістрів; специфіки наукового пізнання; змісту та структури процесу наукового дослідження; оформлення результатів наукових досліджень та впровадження їх у практику. Особливий акцент ставиться на визначенні економічної ефективності наукових досліджень.
Успішне опанування дисциплін «Вступ до філософії», «Вища математика 1 та 2, 3 частини», «Загальна фізика 1 та 2 частина», «Наскрізна розробка інтелектуальної техніки 1 та 2 частина.», «Бездротові технології інтелектуальної радіоелектронної апаратури 1 та 2 частина».
Основи системного підходу при вирішенні науково-дослідних і практичних задач; основні поняття і визначення теорії систем, моделювання як методу дослідження систем.
Методологічні основи формування системи цілей і засобів досягнення цілей при дослідженні систем і системному аналізі.
Основи побудови математичних моделей для аналізу ефективності і ухвалення рішень.
Основи методів аналізу і прийняття рішень.
Здійснювати пошук нової текстової інформації (робота з джерелами навчальної, наукової та довідкової інформації), використовувати програмно-технічні засоби інформатики.
Проводити наукові дослідження. Планувати проведення інформаційно-аналітичних робіт.
Оцінка і застосування відповідних методичних засобів та встановлених критеріїв рівень розвитку власних пізнавальних процесів (відчуття, сприймання, уява, пам’ять, мислення, увага).
Оцінка відповідність якісних та кількісних показників рівня розвитку власних пізнавальних процесів за встановленими виробничих нормами та вимогами.
Пошук нової графічної, звукової та відеоінформації. використовуючи інформаційні технології (інформативні бази даних, гіпертексті, системи навігації, пошуку інформації тощо) та іншомовну інформацію (текст, звук, відео) на електронних носіях, розширювати лексичний та граматичний мінімум.
Використання комп'ютерних систем автоматизованого перекладу та електронні словникив, робити з перекладу іншомовної інформації.
Планування науково-дослідних робіт. Організація науково-дослідну роботу.
Упродовж семестру на лекціях здобувачі освіти приймають участь у дискусіях та усних опитуваннях за результатами тем, що виносилися на самостійну підготовку. Кількість виступів обмежена до 4. Одна доповідь оцінюється до 4 балів, а доповнення 0.5-1 бал. Загальна кількість балів, що здобувач може обрати на лекціях 16 балів. За результатами набутих знань проводиться літучки у формі відповідей на питання та оцінюється до 12 балів. Також, передбачено виконання 4 практичних робіт, що оцінюються від 4 до 64 балів за кожну (всього від 16 до 64 балів). Предмет закінчується заліком.
Студент отримує допуск до заліку за умови здачі та захисту всіх передбачених планом лабораторних та практичних робіт та отримання протягом семестру не менше 36 балів. Максимальна кількість балів – 60.
Форми оцінювання: рівень досягнення всіх запланованих результатів навчання визначається за результатами захистів індивідуальних лабораторних робіт, виконання практичних робіт, написання модульних контрольних робіт та екзаменаційного оцінювання.
Питома вага результатів навчання у підсумковій оцінці за умови її опанування на належному рівні наступні:
Студент отримує допуск до заліку за умови здачі та захисту всіх передбачених планом лабораторних та практичних робіт та отримання протягом семестру не менше 36 балів. Максимальна кількість балів – 60.
Підсумкове оцінювання у формі заліку: складає 40 балів (40% від загального рейтингу дисципліни у 100 балів ).
Завдання з заліку сформовані у вигляді питань, що містить теоретичне завдання чи практичні завдання. Вага теоретичного та практичного завдання максимум по 20 балів за питання. Всього 40 балів максимум.
Оцінка за залік не може бути меншою 24 балів для отримання позитивної оцінки за екзамен.
Підсумкова оцінка визначається шляхом підсумовування балів семестрової роботи та екзамену. Якщо у підсумку студент набрав менше 60 балів, йому ставиться оцінка «незадовільно».
Кількість балів | Оцінка |
---|---|
100-95 | Відмінно |
94-85 | Дуже добре |
84-75 | Добре |
74-65 | Задовільно |
64-60 | Достатньо |
Менше 60 | Незадовільно |
Не виконані умови допуску | Не допущено |
Комп'ютерний клас, LibreOffice, MS Office.
Робочу програму навчальної дисципліни (силабус):
Складено
Степанов М. М.;
Ухвалено кафедрою ПРЕ (протокол № 4 від 30.06.2022 )
Погоджено методичною комісією факультету/ННІ (протокол № від )